יום חמישי, 24 במרץ 2011

כיסאות אוכל לתינוק!



בגיל חצי שנה מתחילים התינוקות לאכול כמו בני המשפחה האחרים אוכל מוצק. זה אומר שדי קשה להאכילם בדרך שהתרגלנו עד עכשיו. איך מושיבים אותם סביב השולחן? באמצועת כסאות אוכל לתינוק שהם פתרון מעולה לבעיה זו. תינוק משתולל שיש חשש שיפול אינו יכול לשבת ליד השולחן אלא יש לו כיסא המותאם בדיוק לצרכים שלו. איזה לקנות מבין היצע כסאות אוכל לתינוק? הנה כמה עקרונות חשובים ברכישת כיסא אוכל לתינוק שלכם:
א.      קנו רק מוצר שקיבלתם עליו המלצה ממישהו שאתם סומכים עליו. אפשר למצוא בגוגל כיסאות שמצויים בתקציב שלכם ועליהם להתייעץ עם מישהו שמבין.
ב.      חשוב לקנות מוצר שיש לו תקן ישראלי (כלומר שילוב של משרד התחבורה, מת"י ותקן אירופאי או אמריקני) בלבד. זה עניין של בטיחות נקודה, ועם זה לא משחקים בכל הקשור לתינוק שלכם.
ג.       חשוב שיהיה לתינוק שלכם נוח בכיסא וגם חשוב שלכם יהיה קל ונוח לקפל ולהרכיב את הכיסא לפני כל ארוחה. חשוב לבדוק שהמנגנון בטיחותי ופועל כשורה. חשוב לבדוק גם את גודלו של הכיסא שהוא מקופל – כי זה יהיה מצבו רוב הזמן ואתם לא רוצים שהוא ישב לכם באמצע הסלון.

תגובה 1:

  1. אי אישית קניתי את כיסא האוכל שלנו מיד שניה, והבאתי עוד כיסא לבית חמותי - כדי שיהיה לו לקטן נח לאכל גם שם. את הכיסא השני בכלל תרמו לי מאתר אגורה - שאני מאוד ממליצה עליו ולא רק לאלה שרוצים לקבל אלא גם לאלה שמעוניינים לתרום, אני מוסרת שם המון בגדי תינוקות שכבר קטנים עליו וכו'. מה שדווקא יותר מעניין אותי עכשיו זה איזה אוכל טוב לתינוק שלי. חשבתי על מטרנה אבל אני חושבת גם להתחיל לשלב עוד דברים. יהיה מעולה אם תכתבתי בלוג בנושא!

    השבמחק